Monday 14 April 2014

Pesanan untuk Shera


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum & Selamat Malam


Masih lagi ingat pada Izzue? Jika tak pernah tahu apa kehei nya dengan Izzue, boleh #throwback baca "Siapa yang Dia Pilih?" Sebentar tadi ary berbual dengan Izzue through whatsapp. Yes. As expected, dia cari ary untuk luahkan perasaan. Since ary tahu a whole story.


Apabila go through semula perbualan kami, Izzue mengakui yang dia tak boleh nak move on. Dah hampir sembilan bulan berlalu, masih dia berada dalam kegusaran. Wanita bersilih ganti di sisi, tapi masih dia sendiri. At the end of conversation;


"Ary, I need your favour," Gulp! Dah apa pulak mamat ni nak minta tolong.


"Aku nak dedicate satu lagu untuk Shera. Tapi aku taknak text dia. Aku takut dia akan diam, tak reply. Ibarat tak peduli apa yang aku bagi kat dia. So, apa yang aku tau, dia follow blog kau kan? Boleh tak if kau update lagu ni untuk dia" Panjang lebar text dia di whatsapp.


"Woi! Kau ingat blog aku ni tempat curahan hati kau ke?" Tiada balasan dari Izzue selepas ary reply whatsapp dia. Terasa lah kot. BwahahaXD 


But atas dasar kawan dan disebabkan lagu ni quite nice, ary bertanya pada diri: Why not? 




Kesian gak mamat ni tak boleh nak move on. Ada idea tak cara nak move on

No comments:

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com