Thursday 31 May 2012

SEGMEN : DESCRIBE YOUR HEADER


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum geng!




Hari ni setelah sekian lama ary tak join segmen, akhirnya sebuah segmen telah menarik ary untuk join. Even segmen ni memerlukan ary untuk TAG, ary tetap join sebab segmen dia lain dari yang lain. Saja cari kelainan sikit. Huhuhuhu.




Sebenarnya itu header baru tukar tu. Before this header lain. Jadi, kita teruskan juga dengan sesi EXPLAIN tentang maksud header *ala-ala presentation assignment lah plak. 


Header ini pada awalnya hanya ada nama ary.lee sahaja. Tapi disebabkan ary rasa  terlampau simple, ary cuba nak letakkan something. Pada mulanya ary ingin meletakkan watermark blog di lubang hidung huruf A. Tapi akhirnya ary membuat keputusan untuk melukis HELMET STENG pada header blog. 


Kenapa helmet? Sebabnya ary adalah seorang yang sangat mementingkan keselamatan. Siapa kata dalam dunia blogging tak boleh "accident"? Sebelum ary kena tembak or serang dek mana-mana blogger kerana sikap terus-terang ary, adalah lebih baik ary pakai hemet siap-siap. Tu dia.. Siapa kata pakai helmet hanya atas jalan raya sahaja? 




Jadi, sebelum ary undur diri, ary nak tag dua orang seperti yang diharuskan. Ary tag Minnie Mouse dan Pka Rahim sebab blog diorang antara blog terawal yang join segmen lain di reading list ary. Apapun, ary ingin mengucapkan selamat perkenalan pada si pemilik blog - Cik Arifah sebab ary pun baru follow dia. 

5 comments:

Cikpijaaa said...

HAHAHA~ Comel lah Ary nie :DD

merahitujambu said...

cantiknyaaa header simple tapi dalam maknanya

Tinta Lana said...

Salam. ary, lama da lana perhati..

Ary punya watermark,doodle, dodol (hak?hehehe) semua cantik. coz ada shading,ad mcm glowing pun ada.

Hurmm, hari tu lama berdiam, busy ya ary? Selamat kembali berblog..hehe >_<

Komik ary nnti dulu ya..maaf lambat.. urm, ary berminat tak nak baca komik Zint? nnti ary reply kt emel or fibox ea? :)

maszull said...

assalamualaikum ary...alamak cute nyer n selamat bersegmen yer...:)

Nur Arifah said...

Thanks sudi join segmen arifah. Nice entry :)

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com