Thursday 6 June 2013

Gwiyomi Doodle Ary Lee


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum & Selamat Malam^^


Macam-macam pula benda nak hupdate bila diri di-input dengan pelbagai benda. Tapi, ary akan stick pada perkara asal yang ary nak hupdate iaitu tentang gwiyomi. Terus terang, isu ni memang dah agak lapuk. Tapi mengenangkan karya seharian ary yang pending, tak di-approve Blogbuster Nuffnang, ary upload di sini. 




Seperti yang umum tahu, Gwiyomi ni merupakan trend yang dibawa dari Korea. Tak perlu lah diulaskan asal-usul Gwiyomi secara mendalam di sini kerana tak ada manfaatnya. Gwiyomi tu bermaksud "CUTE". Tapi masalahnya, yang buat gwiyomi tu cute ke? *ayat jeles. HahahaXD


Btw, tertarik dengan entri Dont Like That Lah, Bro tentang Gwiyomi. Rasa-rasa ada tak video gwiyomi yang dah dibuat pelepas nafsu? Astaghfirullah-al-azim! Fuhhhh... Kalau ada yang tengok video doodle gwiyomi ary dan mula rasa pelik-pelik, tak tahu lah nak kata apa= ="

3 comments:

Cik Kay Jue said...

haha..comel la doodle ary.. first time tgk gwiyomi version doodle.. >_<

Tinta Lana said...

Salam.

Ary..tu bukan ayat jeles.. tu ayat..berani kerana benar, takut kerana salah :D

Yg buat gwiyomi tu kiut ke tidak?hahaha, jawab dlm hati jela ary. Kang ckp direct, lain plak jadi.

Lana ada tgk juga video2 gwiyomi kat u-tube..dan ada bca komen2 kt bwh itu.. ada komen yg agak l*c*h, kita yg baca pun terasa sgt tak selesa..

#rajinnya ary buat video.. ^^

Tinta Lana said...

Oh ya..ary..ary jgn la prasan.. ary buat lana takda mood nak hupdate..eh?hahahaha

Saja usik! hehehe. You're one of them.. Mmg kdg2 mood merudum sbb BB kurg aktif berblog. But i do understand.. especially student mcm ary, bnyk benda nak fokus.

Cuma nak gtau ary, kebnykn BB yg lana kenal masa 1st year blogging dulu, smua dah tak active.

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com