Saturday 26 January 2013

Fish&Co : Santapan di Paradigm Mall


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum & Selamat Sejahtera^^


Hujung minggu ary kali ini diluangkan dengan menonton PARKER lakonan Jason Statham dan pengisian perut di Fash&Co. At first, we planned to have our dinner at Manhattan Fish.. Errr. Betul ke Manhattan Fish? WakakaXD However, tiada branch Manhattan Fish di Paradigm Mall. Jadi, kami melabuhkan punggung di tempat yang sewaktu dengannya iaitu Fish&Co.




Berdasarkan laman web Fish&Co, perniagaan ini asalnya dari Kota Singa, Singapura sebelum diluaskan ke Malaysia. Jadi pada malam itu, kami pesan Italian Fish & Chips, Seafood Baked Rice, Iced Water & Passion Fruit. Rasanya memenuhi selera bagi ary. Huhuhu. 





Harga pula berpatutan. Tidak terlalu mahal dan tidak terlalu murah. Total bagi menu yang kitorang order, Italian Fish & Chips (RM15.95) , Seafood Baked Rice (RM17.95) , Iced Water (RM0.80) & Passion Fruit (RM5.50) + Service Charge = RM44.20. Tapi,kalau cuma ada RM10 dalam poket, lupakan saja niat untuk membuat pesanan kecuali kalau ada orang lain yang nak bayar :-P






4 comments:

Cik Kay Jue said...

first time dengar.. ckj tak reti nak makan makanan macam ni...

FarhanahAdzlan said...

nampak sedapp :) harga pon ok ape^^ tp kalau ada orang yg belanja lagi sedap hahaha^^

Anonymous said...

suka decoration restoran ni... time aku dtg paradigm mall ni, xde lagi kedai makan ni

Aujinz said...

ehh.. semalam ker?.. kenapa kita tak jumpa?.. hahahhha... dan dari sudut yang Ary ambik gambo ikan dengan mata kail tue.. rasa rasa macam meja yang sama..

*boleh nampak tak patung yang pakai spender oren kat cermin sebelah dari meja tue? koh koh koh*

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com