Thursday 2 October 2014

TRUE STORY: "Sakit" - Nympho (Episod 5)


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum & Selamat Petang^^



Deringan telefon memecah kesunyian malam. Dalam hati, memaki-hamun panggilan telefon. Mata masih terpejam. Telefon diletakkan di telinga.


"Helloooooooo," Ary masih dalam separa sedar.


"Ary, aku ni. Arryyy.. Tssskkkk tskkk.." Suara Suzie. Tak salah lagi. Dah meroyan, call aku kenapa pulak ni.


"Dah kau kenapa? Pukul berapa kau call aku ni? Pukul 3pagi?? Woiiii, aku keje lah esok!" Hangin ary dah datang, memang tak sempat nak tahan.


"Ary, aku... aku.. Macam mana ni ary? Apa aku buat ni? Tssskkk.. Tskkk.. Apa nak jadi dengan aku ni? Allahhhh.." Esakan Suzie makin kuat.




"Dah kau kenapa ni? Cer kau tarik nafas.. Tahan. Lepaskan.." Tapi masih. Teknik tu nampaknya tak berkesan sebab Suzie masih meraung untuk lebih kurang 20minit.


"Ok dah? Cuba bagitahu aku, kau kenapa?" 


"Aku main,"


"Sendiri," Ary stunned dengan kata-kata Suzie. Terdiam sekejap. Tak berapa nak faham.


"Aku bayangkan aku main dengan Farah," What the??!


"Astaghfirullah.. Woiiii! Kau sedar tak apa kau cakap ni woiiii?? Kau gila??!" Esakan Suzie kembali kedengaran, setelah Ary dengan tidak sengaja terlepas kata.


"Aku tau aku salah. Aku tak patut buat macam ni. Aku takut. Tskkkk tskk.. Takut sebab Allah nampak apa aku buat ni. Ary.. Tolong aku,ary. Aku tak tahu siapa lagi boleh tolong aku,.. Tskkkkk.. Tskkk," Esakan Suzie kembali seperti awalnya. 


Huh....

No comments:

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com