Tuesday, 13 November 2012

Projek BURGER Bersama Ayah^^


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum & Selamat Malam^^


Ary: Ayah, masakkan burger,ayah.

Ayah: Esok lah,eh?


Ary sangkakan ayah gurau-gurau je. Sebab ary pun saja-saja je minta. Hehehe. Tapi tak sangka pula petang tadi ayah betul-betul masakkan burger untuk ary sekeluarga. Beriya-iya dia nak masakkan sampai kan sanggup mencari roti burger satu dunia. Eh? HahahaXD




Dulu, ayah memang meniaga burger di pejabat. Setiap kali balik tengahari, dia tak makan tengahari tapi sibuk masak burger untuk customer yang terdiri dari kawan-kawan pejabatnya. Just for fun katanya. Huhuhu,.. Tapi disebabkan penat, ayah berhenti jual burger.






9 comments:

Lady said...

lama xbuat burger sendiri,biase beli depan rumah :)

Anis Farhana said...

Waaa , mesti sedap en :)

Cikgu Ma said...

bestnya ayah masakkan..jeles tau.,..dah lerr akak ngidam nak makan burger...

Aina Majid said...

sweet nya ayah masak burger :)

Riswin Zahari said...

HUuuaaa~ pakcik nor ha~ kita nak jugak~ =D

MarliaMarble said...

wuuu..nampak sedap ni..! senang la ayah boleh buat sendiri..takpayah susah nak beli dekat org lain..=D

zila manaf said...

nmpk sedap disitu hihi

miranadia said...


bila makan beger abah buat..perghhh heaven!
tapi takleh makan selalu la...gemoks!
ahha...

maszull said...

assalamualaikum ary...sedapnya bila tengok burger tu...;)

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com