Monday, 8 July 2013

TROLL Dah Seminggu Kapel oleh Izzue "Siapa yang Dia Pilih?"


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum & Selamat Malam^^




Sorry lah, Izzue. Bukan sengaja nak doakan benda tak baik untuk engkau. Tapi aku berharap, kalau betul kau tak ada jodoh, kau bergembiralah^^  Tapi aku sentiasa doakan moga hubungan korang berkekalan dan hopefully yang berlaku adalah yang terbaik untuk kau. Ameeeeennnn^^


Yang tak tahu apa troll yang cuba ary nyatakan di sini, sila google "Dah seminggu kita kapel"^^ 

2 comments:

Sam Banjamin said...

garuk2 kepala... tak paham... tak paham... hehehe...

deno said...

err.. dah seminggu kita kapel tu mcm tahu...

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com