Wednesday, 1 August 2012

Kad Raya Exclusive Ary Lee


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum & selamat malam^^


Ary dah sediakan beberapa keping kad raya untuk kawan blogger. Tujuannya bukan untuk mengampu atau apa-apa yang sewaktu dengannya. Tapi, bagi mengeratkan lagi silaturrahim antara satu sama lain. 



17 comments:

Cik Muda said...

terbaikkkkkkkkkkkkkkkkk

Bella Nabilah said...

rajin nya..
bagus2..dapat eratkan lagi hbungan :D

Hawa Ey said...

wah , kad rayaa ^_^

Syakir Rahman said...

pergh...siap boleh gores lagi...ehehehe

onie said...

utk kita ada tak ? :P

Tinta Lana said...

Salam.

Wahhh ary..cantik tu.. siap kena gores2 lgi,hehehe >_<

Riswin Zahari said...

Nak sekali dengan duit raya~ =P

Eira Shamiera said...

nak2 jgk kad raya tu..hihx..

cx's said...

nk!

deno said...

wah mesti cantik kan... siapa yg bertuah tu agaknya... hihik :)

HannaNabiella said...

nak 1 boleh??hee..>,<
jemput singgah.. :)
http://farhanabiella.blogspot.com/2012/07/100-untuk-sekali-daftar-prelaunchx.html

rAIHan said...

wah siapa lah yg bertuah tuh..woot2..^^

BiskOt said...

sila gores ?? wauww.. gores2 dpt duit ghaye eh.. xD

maszull said...

assalamualaikum ary...oh yer ke sori mama dah tukarkan link ary ke jiran gorges mama yer...:)

p/s wah cantik kad raya tu nak satu boleh...:)

Cikgu Ma said...

untk akak ada? hehe
gurau jerr...tp phsem la...pandai buat

Kesuma Angsana said...

ada lagi yek kad2 raya ni

leakedknowledge said...

yeahhh yeahhh dpt kad raya :P tengs ary !!

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com