Monday, 13 August 2012

Dulu, Buku Lagu.. Sekarang? POCKET pun Boleh^^


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum & selamat malam^^


Waktu kemas rak buku dan dalam proses memilih buku yang tak digunakan lagi untuk dicampak ke luar, ary terjumpa 3buah buku yang macam kenai ja.. Tapi di mana ya? Ngeh3.. 




Ary cukup gila untuk menulis lirik lagu-lagu yang ary suka nyanyi di dalam buku tulis semasa zaman persekolahan ary dulu. Malah, kegilaan tu berlanjutan sehinggalah ary berada di matrikulasi. Al-maklum lah. Waktu tu pun, cuma pakai handphone cikai. Plus, tak ada lappy. Jadi, radio menjadi hiburan di kala kebosanan dan buku lagu jadi peneman.


Sekarang ni, aplikasi POCKET android yang ada dalam Galaxy ACE ary menjadi pengganti buku lagu tu. Ary cuma perlu bookmark je dan boleh nyanyi bila-bila masa ary suka. 




"Give Your Fingers a Break, Put Your Smartphone Away" - FOX

10 comments:

Cik Kay Jue said...

hehe.. sama la kita.. ckj pun ada buat buku lirik lagu ni... :P

Tinta Lana said...

Salam.

Lana..takda.. buat buku tepek gambar BSB, Nsync ade le,hahaha. Hencem betol depa dulu. la ni..erkk >_<

Nur A.Z said...

samalah npon kita. haha.

Ety said...

Hihihi. Zaman teknologi :D

Wah wah. Blog Ary dah bertukar rupaaaa :D

cik marikh said...

ngaaa..untong la phone canggih...=/

:: Mrs.Eady :: said...

zaman millinium..

aNiss :):) said...

haha. anis masa darjah 6 buat buku lirik lagu. haha. rindunya zaman tuu :')

~ cik matahari ~ said...

aah mar pn suke wat buku lagu dulu..!
haha kalu kumpul, leh jual balik ase :P

Miss Volvo said...

same la masa skola dulu tulis lirik lagu dlm buku hahahahaha! comel je hobi kite2 dulo2 kan?

CikMai said...

zaman dolu dolu.haha.mai pon adeee

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com