Friday, 31 August 2012

Banyak Complaint lah U ni..


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum & selamat tengahari^^



Perkara biasa. Waktu mula-mula bercinta , semuanya indah belaka. Ai tak kesah u nak pakai baju apa pon.. ataupun.. Ai tak kesah kalau u nak merokok pon. 


Tapi, bila dah lama sikit.. U ni tak boleh pakai baju labuh sikit ke? U ingat badan u lawa? atau juga.. Busuk lah u ni! Tu lah.. Merokok je..


Dan kadangkala kita hanya sedar keindahannya
Pabila ia sudah tiada di depan mata


Rasanya cukup lah lirik lagu tu untuk menggambarkan mesej yang cuba disampaikan. Complaint lah sebanyak mana pun tentang pasangan korang. Tapi jangan sampai complaint itu memakan diri. 


Orang lain sibuk buat entri hari kemerdekaan. Ary plak sibuk buat entri cintan cintun= ="

12 comments:

Cikgu Ma said...

habis madu sepah di buang???

salam merdeka :)

Tinta Lana said...

Adakah..adakah..adakah ary sdg bercintan cintun? hahahhaa.

Gurau2 ary,ekekeke.

Nanti2, lana ada quotes nak balas lirik lagu tu. tunggu. keh3

leakedknowledge said...

Haha ada benarnya mmg tak disangkal. err ni cerita pengalaman sendiri ka? :P

SaddLone said...

okeh..kesimpulanya..

aku sayang malaysia !!!

♥fie yasmin♥ said...

betol-betol..masa masih bercinta asyek bertekak complain sana sini..bila dah break..alahai rindunya nak ada org kutuk-kutuk..huhu

cci said...

hahahhaa.. setuju...

Azzah said...

tu la kan..bila ada x dihargai..dah x de baru tercari2..salam merdeka ary!

Tengku Puteri said...

salam ziarah...1st time singgah sini..btul tuh ary... kita akan sedar keindahannya bila ia sudah tiada... =)

|shuhadaothman|TM said...

hahaha, itu la yg slalu terjadi. ^^

Norazlin Nordin said...

kalau kena tarik pegi shopping, aku pon tamau.

#ciksuzlin said...

Datang sini dari segmen Blogger Aktif #2 : Ogos hingga Disember 2012 Kak Mia!

Salam Perkenalan

http://suzlinazreena.blogspot.com/

(^_____________^)

Follow sini <3

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

cari je org baru.. the end

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com