Thursday, 5 April 2012

3T


3T? Apakah? 3T- Terompah Turun-Temurun. Lama dah tak nampak terompah. Selalunya, terompah ni ada kat surau-surau, masjid, atau pun kedai yang menjual kraf tangan. Bukan setakat warna merah je. Siap ada yang bunga-bunga. Corak moden pun dah ada dah..


Waktu ary balik rumah khamis lalu, ary tengok ada 2 pasang terompah kat luar rumah. Rupanya ayah ary yang beli untuk pakai di sekitar rumah. Ary try juga pakai tapi terasa janggal pula. Ni ary ada tinggalkan terompah yang masih tidak berwarna. Bosan? Sila lah mewarna. Haha! *terasa macam kindergarten plak^^


3 comments:

Ini Kisah Tia said...

berat tak?

EYFAalias said...

a'ah lah selalu nampak terompah dekat surau-surau or masjid.

Azhafizah[フィザ] said...

ada lagi ek jual terompah ni..pernah pakai dulu try try..tapi tak sampai seminit pun..hihi

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com