Wednesday, 4 April 2012

Menu Minum Petang Di Rumah


Bila duduk rumah, makan dah 4 kali sehari-tengahari,minum petang,makan malam,supper. Berbeza dengan duduk di UM, makan dua kali sehari je. Kadang-kadang, sekali je sehari. Kebebasan untuk makan di rumah berleluasa setiap hari. Dengan adanya coklat, biskut, nugget, fries, etc membuatkan aku asyik makan, makan dan makan. Gemuknya tak juga.

4 comments:

Ini Kisah Tia said...

sejujurnya , kita sama ..

EYFAalias said...

untung la makan tak gemuk gemuk. saya ni, makan sikit je naik dah berkilo-kilo. haha. jeles!!

Azhafizah[フィザ] said...

itu perkara biasa ^__^ dah jadi adat pulak..kat rumah memang berselera je..bila dah balik U selera tu ikut mood kan..

cotton candy said...

bagus le 2 makan x naik badan..hehe

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com