Friday, 6 April 2012

Banyaknya Procedure..



Melukis dulu.. Nak melukis pun, satu hal juga. Nak perah otak macam mana nak melukis. Kemudian, nak buat entri pula. Nak fikir ayat untuk post entri. 

Kalau perasan, setiap entri ary ada gambar kartun yang ary cuba lukis. Saja ary nak try. Sebab ary perasan, ada beberapa blogger yang akan lukis dudel mahupun kartun untuk entri mereka dan ary rasa sangat menarik. 

Siapa? Tak payahlah sebut.. Memang ramai.. Contohnya, Dani, merahitujambu, aki, wan hazel,etc.. Mereka memang hebat kerana setiap hari berjaya menyiapkan entri yang ada gambar hasil lukisan mereka sendiri. Ary pun nak jadi hebat macam mereka^^

10 comments:

Cikgu Ma said...

sempoi giler...cantik arrr gambar...camna buat ni?

Bobo said...

kreatif la ni..jgn stres2 buat entry ye.. happy blogging! :)

jom tgk tudung2 kalau minat :)

Ezad Skytech said...

wahhh...mmg kreatif ni...bagus la..teruskan..tapi blogging jgn stress2 ye..relaks je...:D

Syazwan Che Deraman said...

Ary lee ada bakat melukis :)
keep it up.

Ini Kisah Tia said...

nak jadi hebat jugak .. hehe

Izyan Masri said...

UNTUGNLAH TEREL LUKIS KARTUN.KANNN

Ros said...

Assalamualaikumj ary_lee,

Bagus2 teruskanlah niat yang sangat baik tu ya......

wani ★ mis0pink said...

talented :)

Yumida said...

nice...ade bakat seni ni...

[sutera kasih] said...

bestnya pandey melukis :))

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com