Sunday, 27 May 2012

Freebies: Doodle Style Hana Tajima


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum, geng-geng ary sekalian!


Dulu ary tak kenal siapa Hana Tajima ni. Tapi bila tengok dah makin ramai pakai selendang style Hana Tajima, baru lah ary tahu. Sekarang ni plak fesyen pakai tudung bawal tak ber-pin. Errrr.. Macam mana agaknya tu eh? Sila-sila lah ambil doodle ala-ala Hana Tajima ni^^







9 comments:

[ miSsNanA ] said...

comeelll :D

Riswin Zahari said...

Nak doodle hana tajima yg pkai face mask tu bleh ke? ^_^

Beiby Yatie said...

wah !! cool ..

Tinta Lana said...

Salam ary. muncungnye mulut hana tajima,ahahaha. Comell okey! iyeayyy! >_<

Amanina said...

comel doodle :)

Yumida said...

comel....dulu pn sy rajin bt doodle..entah knape mood dh bertukar...hihi

Cik Kay Jue said...

wah... pandai la ary buat tudung doodle berstyle..! ckj buat macam rocket je..

hawa said...

cooomeell doodle :^^ haish , tgk orang orang len pandai buat doodle , buat saya jeles je :p

tia sayangdia said...

siap ada pakai mask .. kreatiflah ary :D

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com