Sunday, 6 May 2012

Video Klip Begini Caranya - Yana Samsudin & Shaheizy Sam


Beginikah Caranya merupakan lagu nyanyian Yana Samsudin dan juga Shaheizy Sam hasil ciptaan Ajai. Lagu ini juga merupakan OST 'Aku ada Kau ada' yang akan ditayangkan pada 24Mei 2012. Filem nak ditayangkan, tapi macam kurang promosi je? Rugilah kalau pelakon dah best, tempat dah best tapi tiada promosi. 


Can't wait to watch Yana Samsudin in this film! Ary dah siap letak dalam kalendar dah^^ Siapa nak tengok cerita ni dengan ary? Jom!



5 comments:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

nmpk menarik! Tk sbr nk tgk. Dua pelakon tu mmg best.:-)

Cik Kay Jue said...

baru tau ada cerita ni...

Ini Kisah Tia said...

its awesome ary .. comel video ni .. tenx for sharinggg :)

Anonymous said...

Begini Caranya ... xde kah :)

CikMai said...

boleh tahan gak suara diorang

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com