Saturday, 14 July 2012

Eh?? Kurma Upin Ipin??


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum & selamat malam minggu^^


"Wei, ada Kurma upin ipin lah,"

"A'ah.. Kurma tu upin ipin buat," Dengan muka selamba adik aku jawab. Hawau betul.




Mungkin dengan adanya kurma upin ipin ni, boleh mendidik anak-anak kecil makan kurma. Ye lah.. Budak-budak kan tak bape suka makan kurma. Ary pun tak bape suka makan kurma. Tapi ibu sanggup belikan chocodate (kurma bersalut coklat) untuk ary supaya ary makan kurma. 


Then, sekali lagi, bila tiba hujung minggu je, aktiviti bowling bersama keluarga. Kali ni cuma ary dan ibu je. Untuk 1st game, ary tewas dengan ibu. However, untuk 2nd game, ary menang^^ Yeay! First time ko.. HahahaXD



1 comment:

leakedknowledge said...

mgedik btol ko xmakan kurma, ary..hahaha...

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com