Monday 9 July 2012

Monday Blues: Meleleh Hingus Tengok Hindustan!


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum & selamat tengahari^^




Bila tengok cerita hindustan hari sabtu hari tu, ary sebagai peminat tegar Salman Khan rasa sedih lah bila kenangkan dia tak ada jodoh dengan Aishwarya Rai. Bagi ary, diorang ni antara pasangan paling sweet. Kalau dibandingkan dengan suami Aishwarya Rai sekarang iaitu Abhishek Bachan, Salman Khan jauh lebih tampan, tough dan bergaya. 


Bezanya mungkin terletak pada perangainya di mana salman Khan agak baran. Sebab tu, biarpun dia dah berpacaran dengan 8 orang perempuan yang HOT-HOT, masih lagi belum ada jodoh. Amek ary je lah, Salman^^ *soalannya: nak ke dia pada ary? :P


Sebenarnya, bila tengok hindustan ni, ary banyak berangan. Berangan yang macam mana? Malulah nak bagitau^^ *tutup muka guna bantal yang ada bekas air liur. 




Btw, lagu tu, pernah ary selalu pasang dekat bilik. Then, roommate ary kata tak pernah dengar. But seminggu after dat, roommate ary minta ary bluetooth kan lagu tu pada dia. Dia kata, sedap^^  Yang tak boleh blah, kejap-kejap Chand Chupa Badal Mein.. Lirik itu je yang dia tahu:P

4 comments:

Apple said...

Salman Khan mmg hero fav sy selain Shah Rukh. Prem dan Arjun, nama yang dorang slalu guna. haha.. Tapi awek2 Salman mmg cantik2 belaka,aiseyman. haha..
Best ke lagu tu? Saya minta lagu dari filem Shah Rukh yang Dil Se tu. Yang didendangkan semula dalam intro filem "Insideman". tak tahu makna tapi mmg best dengar. haha..

Unknown said...

layan industan jugak minah neh...:P
ary dtag: http://alynnnyzaa.blogspot.com/2012/07/contest-word-search-puzzle.html

Anonymous said...

wei x sangka layan juga yek hindi2 ni hehe

Tinta Lana said...

Salam.

Ary, masalahnya, bukan Salman yg taknak kat ary..percayalah..ary nanti yg taknak kat salman tu,keh3.

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com