Tuesday, 26 June 2012

Hari ni hari selasa kan?


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum dan selamat tengahari^^


Udah makan? Ya.. Jika belum, ngakan lah.. HohohoXD


Percaya atau tidak bahawa setiap orang ada hari marah masing-masing? Di mana bila tiba hari tu je, seseorang tu akan marah-marah. Macam ayah ary, hari marah dia adalah hari Selasa. Jadi, bila tiba hari selasa, kami sekeluarga akan bersikap baik sikit dari biasa. HahahaXD


Sebenarnya tak ada lah macam tu. Kadang, kalau nak marah tu, marah je kot. Tak de lah nak tengok hari apa. Hurmmmm^^  Saja je bila ayah marah-marah, akan ada dialog hari ni hari selasa kan? 

4 comments:

Cik Kay Jue said...

hehehehe macam tu pula.. klakar la...

Riswin Zahari said...

'tak kelakar ke?'

Haha! soo kelakar~ ;P

Encik Zaharin said...

wah kalo ada hari2 tertentu untuk marah baguslah..boleh standby awal untuk elak kena marah wakakakaka

lynn kamarul said...

hehe ada hari utk marah eh. macam sy pulak marah bila rasa tergesa2 atau bila org drive mendatangkan kesusahan pd pengguna jln. masa tu mmg susah nak kawal emosi

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com