Sunday, 17 June 2012

Tiada lagi Drama dalam Masterchef Selebriti - Raja Azmi Tersingkir!


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum dan selamat nak tidur!


Jadi, sebelum tidur tu, meh kita sok sek sekejap. Kini, drama yang berlaku dalam masterchef selebriti akan berkurangan dengan penyingkiran Raja Azmi a.k.a ratu drama Masterchef Selebriti. Aku ingat lagi drama-drama yang dibuat Raja Azmi. 


Pertama, waktu kumpulan merah yang dianggotai terpaksa lalui ujian penyingkiran. Waktu tu, Raja Azmi konon-kononnya menyalahkan dirinya kerana meletakkan barang masakan di lantai. Keduanya, waktu sedang menjalankan kerja berpasukan bertemakan Jom Picnic! Waktu tu dia tidak puas hati dengan tindakan Juliza Adlizan yang seolah-olah berkelakuan seperti ketua dalam pasukan.

Hidangan Raja Azmi


Tadi, semasa penyingkiran, Raja Azmi turut meluahkan niatnya untuk terus bertahan di dalam Masterchef Selebriti atas tiga alasan: Pertama, hendak mengutip lebih lagi dana untuk rumah kebajikan yang diwakili. Kedua, anggota masterchef selebriti bagaikan 1 keluarga. Ketiga, Malu tersingkir dengan Tomok yang tak tahu masak. HahahaXD  Boleh pulak?


Apapun, hidangan yang perlu disediakan pada ujian penyingkiran hari ini adalah hidangan dari Chef Zam^^ Ary pun tak tahu apa ke namanya nuh. HahahaXD Jadi, esok, para selebriti akan menghadapi satu lagi cabaran iaitu cabaran Sajian Luar. Sekali lagi Karl Shafek berada dalam kumpulan Azwan Ali. HahahaXD  Kita tunggu dan lihat apa yang terjadi^^

6 comments:

Cik Adieb said...

X suka lah dgn Raja Azmi,ntah napa..

Ety said...

Hehehe. Setuju. Dia keluar, drama pun kurang sikit. Bukan apa, nampak la yang Raja Azmi tu emosional orang nya. Yg Tomok tu pun, Ety kurang paham sebenarnya. Dia rapat dgn Tomok kot :)

psst : tahniah juga pada dia sbb dpt juga la sumbang Rm3500 untuk badan yang diwakili.

Syafiqah Azmi said...

at last..dia keluar jugakk..=)

twinscraftlife said...

안녕하세요~~ Hi~ we sell handcrafts like pouch, key managers, bookmarks, bags and many many more! Please do visit us in our blog~ thank you~ 쇼핑하시면 더 더 감사하겠습니다~~
http://twinscraftlife.blogspot.com
http://thesoaplicious.blogspot.com

Sally Samsaiman said...

nak kata marah sgt pon x boleh jugak...mgkn sbb dia agak tua sikit dr yg lain...so, dia rasa tergugat sikit kot..

mungkin laa ....

maszull said...

assalamualaikum ary...akhirnya Raja Azmi terkeluar juga...:)

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com