Sunday, 10 June 2012

Tips Peperiksaan - Bawalah Notes Ke Mana Jua


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum dan selamat hujung minggu semua^^


Bukan mudah nak menjadi pelajar cemerlang. Ada yang kata kena bawa nota senantiasa. Ary kata, ye ke? Logiknya adalah bila kita ada masa lapang, bolehlah kita baca. Antara waktu-waktu yang kita boleh bawa notes adalah..




Tapi selalunya, TAK ADA MAKNANYA. Contohnya, kalau dah pi merayap dengan kawan-kawan tu, macam lah ada masa nak baca. Nak baca dalam bus/train/kereta/cab? Tidur lagi baik~ Hahahaha!

8 comments:

CikMai said...

asalkan bawak note, buat cukup syarat.hahaha

Syakir Rahman said...

ala, ssah sgt...bawak je nota time exam...kah3....

Fafaa said...

haha my style time di matrik :P masuk jugak ilmu lol

Cik Kay Jue said...

hahahaha betul3...

maszull said...

assalamualaikum ary....bagus2 tips yg baik utk student2 yg bakal menghadapi peperiksaan...:)

kotak bulat said...

heheheee,, biasalah tu..kononnya nk bce buku.. hehe

leakedknowledge said...

bawak nota tu sebagai gimik jer nk tunjuk kita studay..haha :P

http://encikcopypaste.blogspot.com/2012/06/serius-awas-jangan-main-klik-sahaja.html

Alynn Nyzaa said...

comel kartun2 tu :)

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com