Sunday 10 June 2012

Pendapat Blogger | Standard untuk Menjadi Seorang Blogger of The Year


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum dan selamat malam^^


Kepoh betul dunia blogging sekejap sebab keputusan Digi WWWOW Awards yang penuh dengan kontroversi. Ary turut menjadi semakin bersemangat untuk mengupas isu ini gara-gara isu Ary Lee di-f*ck kerana kelantangan bersuara




Jadi, ary nak tanyakan pada blogger semua, apa sebenarnya aspek yang korang rasa patut ada pada sesebuah blog untuk diiktiraf sebagai Blogger of The Year? Adakah follower? Kelebihan blogger e.g Cute,pandai nyanyi, pandai lukis? Kekemasan blog? etc. 


Ary harap agar korang boleh kongsi di ruangan komen untuk pencetus pemikiran kita bersama^^ 

10 comments:

Unknown said...

alin rasa lain org lain pndpt..so, bg alin mungkin blogger of the year ni aspek yg perlu ada blogger tu friendly, x kedekut ilmu, blog x lawa xpe,janji kemas sedap mata memandang..xupdate ari2 pn xpe asal blogger tu ada aura tersendiri utk tarik readers always pergi singgah blog die...:)

Unknown said...

erm..kesian kat ary lee..sabo je la k..hahahh..:) erm..bg lyeen utk dpt title tu blogger tu kenalah kreatif dan inovatif...sehhh..hahaha..kan blog ni lebih kpd penulisan.So, lihat cmmcna penulisna dia berkesan ke tak pd pmbacanya...apapun lyeen hya beri pndpt.;p hehhee....lyeen pun newbie lgi..:P

CikMunBlogger said...

aspek perlu ade ialah bagaimana hubungan seseorang blogger dengan pembaca . selain itu , nilai entry yang dihasilkan dan bagaimana seseorang blogger menghasilkan entry untuk menarik minat pembaca melalui daya penarik beliau sendiri .

pendapat sendiri . hehe :p

Admin said...

Blogger of the year - blogger paling dikenali dalam dunia blog, dan pengaruh yang mereka ada di kalangan serta sesama blogger itu sendiri.

Cik Kay Jue said...

rasanya pengalaman orang yang berblogging, gaya penulisan dan penyampaian entry dia, urm.. komitmen dia dlm blogging dan sosial dengan blogger2 lain.. itu kot.. ckj pun tak sure..

ckj ni masih newbie lagi.. :P

Anonymous said...

tak reti nak komen sebab blog aku pun baru 3 bulan dipasaran. Tak layak join AWWOW AWARD lagi kekekeke

Eintan Nurfuzie said...

ntah la...mybe kena pemes... tp x adilkan yg punyai blog yg bagus tp x pemes.

GreenLava said...

Masing-masing ingat blog yang dia paling suka lah yang paling layak untuk menang award :)

Tinta Lana said...

Salam. Tiada aspek khusus Ary. Dari segi aspek am pun, macam2 faktor boleh diterima, seperti yang dah disebut blogger2 atas ni.

Yg utamanya, kena beringatlah, yg menilai blogger of the year tu, sama2 manusia. Citarasa manusia berubah setiap masa. Penilaian yg diberi pun seiring dengan putaran masa.

Sebelum ni, sekian2 faktor, kalau ada dah layak jadi blogger of the year. Tapi, untuk tahun2 mendtg, kita sndiri tau, tak mungkin ciri yg sama yg dicari orang. :)

9n0L4 said...

subjektif kot. mungkin boleh dinilai dari segi penulisan, sikap dan blog yg mesra readers. ;)

hasil tulisan arisyalee.blogspot.com